سامانه خیریه همیار
سامانه همیار، جدیدترین محصول ایران‌مهرآماده عرضه شد!
افزایش درآمد
سامانه خیریه همیار، ابزاری قدرتمند برای افزایش درآمد موسسات خیریه
وصول سریع مطالبات
با همیارسرعت وصول مطالبات خود را چندین برابر کنید.
Previous slide
Next slide

پرداخت آنلاین قبوض

سفارش آنلاین ذبح

استند و تاج گل

ثبت و تخلیه قلک

ثبت آنلاین مشترکین

ثبت آنلاین داوطلبین

کمک آنلاین

سامانه خیریه همیار

افزایش چند برابری درآمد خیریه با سامانه خیریه همیار
همانطور که می دانید ما در ایران مهر سالهاست که به طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای خیریه تخصصی مورد نیاز موسسات خیریه می پردازیم و قطعا تا بحال با نرم افزار خیریه نیکوکاران و نرم افزار خیریه مددجویان ما آشنا هستید و کار کرده اید ، امروز می خواهیم محصول جدید شرکت را به شما معرفی کنیم.

سامانه خیریه همیار

نام محصول جدید ما ، « سامانه خیریه همیار » است .
همیار یک نرم افزار تحت وب است که می‌تواند به نرم افزار خیریه نیکوکاران و نرم افزار خیریه مددجویان خیریه شما متصل شود و قابلیت های جذابی را از طریق اینترنت ارائه بدهد ، در فاز اول سامانه خیریه همیار فقط به نرم افزار نیکوکاران متصل شده و خدمات زیر را ارائه می دهد:

1- پرداخت کلیه قبوض نیکوکار بلافاصله بعد از صدور قبض بصورت آنلاین

این کار به دو روش پیامک لینک پرداخت و مشاهده قبوض پرداخت نشده در سامانه همیار توسط نیکوکار قابل انجام است. همین ویژگی تاثیر بسزایی در درآمد خیریه خواهد داشت چون روند وصول خیلی سریع و مستقیم خواهد شد و نیازی نیست برای وصول قبض هزینه ای به ماموران وصول پرداخت بشود همچنین پول قبوض بلافاصله بعد از وصول به حساب خیریه واریز میگردد چون همیار از درگاه پرداخت خیریه شما استفاده میکند و هیچ واسطه ای وجود ندارد.
البته درصورت عدم وصول بعضی از قبوض به این روش همچنان امکان چاپ و وصول سنتی به وسیله ماموران وصول وجود دارد و خیریه هیچ خیری را از دست نخواهد داد.

2- سفارش آنلاین استند و تاج گل

این ویژگی به شیوه ای انجام می‌پذیرد که در فرایند آماده سازی تاج گل ها در خیریه هیچ خللی ایجاد نشده و سفارشات آنلاین هم ، همانند سفارشات غیر آنلاین در صف آماده سازی قرار میگیرند و بعد از آماده سازی ارسال می‌گردند.
این ویژگی هم به چند دلیل تحول بزرگی در درآمد خیریه ایجاد می کند:
الف) ساده شدن فرایند سفارش که باعث استقبال بیشتر خیرین و افزایش فروش میگردد.
ب) پرداخت آنلاین و آنی سفارش تاج گل ،که مشکلات عدم وصول یا دیر وصول شدن سفارشات را کاملا از بین برده و کلیه سفارشات آنلاین بلافاصله وصول می شوند.
ج) کلیه مشکلات در رابطه با تایپ اشتباه نام اهدا کننده و متوفی که در سفارشات تلفنی امری عادی است از بین می رود چون نام اهدا کننده و متوفی توسط خود نیکوکار ثبت میگردد.
د) در بعضی از خیریه ها فرایند سفارش تاج گل در سایت خیریه پیاده سازی شده ولی بدلیل یکپارچه نبودن با سیستم نیکوکاران و جزیره ای بودن ثبت سفارش ،همواره فرایند آماده سازی تاج گل های آنلاین دچار خلل و فراموشی می‌گردند. این مشکل در همیار وجود نداشته و سیستم کاملا با نرم افزار نیکوکاران یکپارچه می باشد.

3- صدور قبض موردی و پرداخت آن

در سامانه خیریه همیار نیکوکار می تواند برای موضوعات مختلف قبض بسازد و پرداخت کند و فقط بعد از پرداخت قبض است که در نرم افزار نیکوکاران قبض پرداخت شده ثبت میگردد. ولی قبلا این امکان وجود نداشت و برای اینکار می بایست خیرین یکبار با خیریه تماس می‌گرفتند تا قبض برایشان صادر شود و سپس پس از واریز مبلغ به حساب های خیریه نیاز بود تا اطلاعات پرداخت را به خیریه اطلاع دهند. همچنین نیاز بود تا حسابداری خیریه پس از تایید پرداخت نیکوکار، قبض وی را در نرم افزار نیکوکاران به وضعیت پرداخت شده تغییر دهد. درصورتی که در سیستم جدید همه این مسائل حذف شده قبض بصورت آنلاین صادر و پرداخت می شود و در نرم افزار نیکوکاران هم اتوماتیک به وضعیت پرداخت شده در می‌آید.

4-امکان ثبت اشتراک دوره ای

در همیار نیکوکار بسادگی می تواند برای خود اشتراک دوره ای (ماهانه ، دوماهه ، سه ماهه ، چهارماهه ، شش ماهه ، سالانه) ایجاد کند. قبوض این اشتراک ها در زمان های مقرر توسط نرم افزار نیکوکاران صادر می گردد و خیر می تواند آنها را در همیار پرداخت نماید.

5-ثبت درخواست قلک و درخواست تخلیه قلک پر شده

نیکوکار توسط همیار بسادگی می تواند درخواست انواع قلک نماید این درخواست در نرم افزار نیکوکاران ثبت و رسیدگی می‌گردد.
همچنین امکان ثبت در خواست تخلیه برای قلک های پر شده نیز وجود دارد .

6-ثبت سفارش ذبح

در سامانه خیریه همیار قابلیت سفارش گیری انواع ذبح گوسفند و مرغ پیش بینی شده و نیکوکار بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در کمترین زمان و به ساده ترین روش می تواند ذبح خود را ثبت و پرداخت نماید. پس از پرداخت ذبح ثبت شده در نرم افزار نیکوکاران ثبت می‌گردد و در صف انجام قرار میگیرد. پس از انجام ذبح نیکوکار توسط پیامک مطلع خواهد شد.همچنین امکان ثبت سفارش اشتراک ماهانه ذبح نیز وجود داشته و نیکوکار بسادگی برای خود اشتراک ذبح ثبت می کند . در این روش ذبح در ابتدای هر ماه قمری برای نیکوکار انجام می شود و قبوض آن در سامانه همیار قابل رویت و پرداخت می باشد.

7-ثبت درخواست همکاری داوطلبانه با خیریه

در همیار نیکوکار بسادگی می تواند آمادگی خود را برای همکاری داوطلبانه با خیریه اعلام کند و این امر پس از ثبت توسط خیریه پیگیری خواهد شد.

امکانات سامانه همیار

ویژگی های فنی سامانه خیریه همیار:

1.استفاده سامانه خیریه  همیار از آدرس سایت خیریه بجای استفاده از دامنه مستقل
2.امکان سفارشی سازی ظاهر سامانه و هماهنگی با هویت بصری و رنگ سازمانی خیریه بجای استفاده از یک ظاهر ثابت برای همیار
3.استفاده از درگاه بانکی خود خیریه و رفتن کلیه پرداختی ها به حساب خیریه بجای استفاده از درگاه  واسط و رفتن کلیه پرداختی ها به حساب های سایرین و واریز با تاخیر به حسابهای خیریه پس از کسر کارمزد از تراکنش
4.عدم خروج اطلاعات خیرین از سرور خیریه و حفظ امنیت آن ، بجای انتقال اطلاعات خیریه به سرورهای بیرون از سازمان و به خطر افتادن امنیت اطلاعات
5.استفاده از سیستم تک مرحله ای در کل فرایند و عدم انجام عملیات در صورت وقوع هر نوع اختلال در سامانه ، بجای استفاده از سیستم  چند مرحله ای و انجام نصفه و نیمه عملیات در صورت وقوع اختلال در سیستم که باعث ایجاد نارضایتی زیاد در نیکوکاران میگردد

مهمترین منافع سامانه خیریه همیار برای موسسات خیریه:

1.افزایش چند برابری درآمد و دریافتی های خیریه از نیکوکاران
2. کاهش شدید هزینه های وصول و پرسنلی خیریه بدلیل اتوماتیک شدن فرایند ها
3.ارائه خدمات بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال
4.ارائه خدمات به خارج شهر و استان خیریه و دسترسی به نیکوکاران کل کشور
5.جذب نسل جدید نیکوکاران که بدنبال روش های آنلاین هستند و با روشهای سنتی نمی توان آنها را جذب کرد
6.عدم تفاوت در ارائه خدمات آنلاین و سنتی در فرایندهای داخلی خیریه بدلیل یکپارچه بودن همیار و نرم افزار نیکوکاران

برخی از مشتریان سامانه خیریه همیار برای موسسات خیریه:

برای آشنایی با سایر نرم افزار های خیریه ایران مهر کلیک نمائید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن احمدی
محسن احمدی
3 روز قبل

سلام وقت بخیر آیا این سامانه امکان می تواند به نرم افزار های دیگری هم متصل شود؟